Η συνάντηση με το ΔΣ των εργαζομένων στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης ήταν μια από τις πρώτες κινήσεις του υπουργού, Άδωνι Γεωργιάδη. Ο οποίος -όπως έκανε γνωστό με ανάρτηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης- πληροφορήθηκε για τη συνεδρίαση του ΔΣ και αποφάσισε να επισκεφτεί τα μέλη του.
Όπως αναφέρει «κάναμε αμέσως την πρώτη μας συζήτηση για τα εκκρεμή τους θέματα και όσα ζητήματα προκύπτουν από την ίδρυση του νέου υπουργείου. Σε πνεύμα καλής συνεργασίας όλα θα λυθούν αμέσως. Οι εργαζόμενοι στη χώρα θέλω να αισθάνονται ασφάλεια ότι τα δικαιώματά τους θα είναι πάντα σεβαστά και η φροντίδα μας γι’ αυτούς συνεχής» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Επίσης, ο κ. Γεωργιάδης γνωστοποίησε ότι, την πρώτη μέρα δουλειάς στο υπουργείο Εργασίας, κάλεσε τον βουλευτή και πρώην υπουργό Εργασίας, Γιάννη Βρούτση. Ώστε να ενημρωθεί για τις μεταρρυθμίσεις που είχε δρομολογήσει. «Σκοπεύω να συναντήσω άμεσα όλους τους πρώην υπουργούς, διότι πιστεύω απόλυτα στη συνέχεια του κράτους, ειδικά σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα» υπογράμμισε στη σχετική ανάρτησή του.
