Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, είχε σήμερα (5/7) τηλεφωνική επικοινωνία με τον Τούρκο ομόλογό του, Γιασάρ Γκιουλέρ.
Οι δύο άνδρες αντάλλαξαν συγχαρητήρια για την ανάληψη των καθηκόντων τους και συμφώνησαν να συναντηθούν κατά τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βίλνιους. Για να προετοιμάσουν το πλαίσιο συζήτησης για τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (ΜΟΕ) μεταξύ των δύο χωρών.
Σε σχετική ανάρτησή του στο Twitter, ο κύριος Δένδιας, αναφέρει: «Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Τούρκο Υπουργό Άμυνας ανταλλάξαμε συγχαρητήρια για την ανάληψη των καθηκόντων μας και ευχηθήκαμε εκατέρωθεν καλή επιτυχία.
Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία μας επισημάνθηκε η ανάγκη διατήρησης του καλού κλίματος μεταξύ των κρατών μας και συμφωνήθηκε να συναντηθούμε στο Βίλνιους, κατά τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ.
Συμφωνήθηκε κατ’ αρχάς η πραγματοποίηση συζήτησης για τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (ΜΟΕ) μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, οι λεπτομέρειες της οποίας θα διευκρινιστούν στο Βίλνιους».
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Τούρκο Υπουργό Άμυνας @yasargulertc ανταλλάξαμε συγχαρητήρια για την ανάληψη των καθηκόντων μας και ευχηθήκαμε εκατέρωθεν καλή επιτυχία.
Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία μας επισημάνθηκε η ανάγκη διατήρησης του καλού κλίματος μεταξύ των κρατών… pic.twitter.com/DrNAjdhZzD
— Nikos Dendias (@NikosDendias) July 5, 2023
