Την υποψηφιότητα -με το ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης»- για τον δήμο Πειραιά του βουλευτή της Α’ εκλογικής περιφέρειας της πόλης, Νίκου Αμπατιέλου , ανακοίνωσε σήμερα (5/7) το ΚΚΕ. Σ’ εκδήλωση που διοργανώθηκε στον Περισσό, με παρόντα και τον γενικό γραμματέα της ΚΕ του κόμματος, Δημήτρη Κουτσούμπα.
«Μετά τη σημαντική άνοδο του ΚΚΕ στις εργατικές-λαϊκές γειτονιές του Πειραιά, δυναμώνουμε τη φωνή των εργαζομένων και στο δήμο του Πειραιά, με πιο δυνατό το ψηφοδέλτιο της “Λαϊκής Συσπείρωσης”» δήλωσε ο Νίκος Αμπατιέλος.
Στην εκδήλωση ήταν παρών και ο υποψήφιος δήμαρχος στην Αθήνα, Νίκος Σοφιανός. Ο οποίος, δήλωσε πως «απέναντι στη διοίκηση Μπακογιάννη είμαστε η μόνη αντιπολίτευση από τη σκοπιά υπεράσπισης των συμφερόντων της Αθηνας».
