Την Τετάρτη 12 Ιουλίου Κυριάκος Μητσοτάκης και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν θα έχουν ένα τετ-α-τετ στο Βίλνιους της Λιθουανίας, περίπου στις 12 το μεσημέρι, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ.
Στο πλευρό του πρωθυπουργού θα είναι ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, παρούσα θα είναι και η υφυπουργός Εξωτερικών, Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου, ενώ κατά πάσα πιθανότητα το ίδιο θα ισχύει και με τη διπλωματική σύμβουλο του κ. Μητσοτάκη, Άννα Μαρία Μπούρα. Όπως επικαλείται ο τηλεοπτικός σταθμός SKAI, τις αμέσως επόμενες ώρες θα γίνει γνωστή η ακριβής σύνθεση.
Η πρόοδος αυτή της συνάντησης θα καθορίσει
την προοπτική έναρξης των διερευνητικών επαφών.
Από πλευράς Τουρκίας, μαζί με τον κ. Ερντογάν θα βρίσκονται ο υπουργός Εξωτερικών, Χακάν Φιντάν, ο εκπρόσωπος Τύπου, Τσαγατάι Κιλίτς, στενός σύμβουλος του Τούρκου προέδρου, και ενδεχομένως ο υφυπουργός Εξωτερικών -εάν η σύνθεση είναι τρεις συν τρεις και στην ελληνική πλευρά βρίσκεται η κυρία Μπούρα.
