Απάντηση σε όσα είπε χθες, κατά τη διάρκεια της δευτερολογίας του στη Βουλή, ο πρόεδρος της «Νίκης», Δημήτρης Νατσιός έδωσε ο υπουργός Εργασίας, Άδωνις Γεωργιάδης.
Και προσθέτει ο κ. Γεωργιάδης, «ας πληροφορήσει κάποιος τον κ. Νατσιό ότι γεωεντοπισμό έχουν όλες οι συσκευές των κινητών τηλεφώνων! Αν θέλει κάποιος να βρει που είσαι δεν χρειάζεται καμία νέα ταυτότητα. Κάπου να μπει ένας φραγμός στην γραφικότητα».
Κατά των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων ο Νατσιός
Ο Δημήτρης Νατσιός, ανέφερε χθες κατά την διάρκεια της δευτερολογίας του για τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, πως οι «νέες ταυτότητες με σύστημα γεωεντοπισμού, δηλαδή φάκελος πολιτών. Ποιος θα μας φυλάει από τους φύλακες; Και μάλιστα όταν η κυβέρνηση πρωταγωνιστεί σε σκάνδαλα υποκλοπών. Θα υπάρξει δυνατότητα προαιρετικότητας. Η Νίκη εναντιώνεται στις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες».
