Τις υπουργικές συντεταγμένες που θέσουν υπό έλεγχο τον πρωτοφανή καύσωνα που πλήττει ολόκληρη την Ευρώπη και αναμένεται να πλήξει και τη χώρα μας, με περαιτέρω άνοδο της θερμοκρασίας τις επόμενες ημέρες και κορύφωση κορύφωσή του το ερχόμενο Σαββατοκύριακο προσδιόρισε με συνέντευξή του στο Πρώτο Πρόγραμμα, ο Υπουργός Εργασίας Άδωνις Γεωργιάδης.
«Δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή σκέψεις να κλείσουν οι επιχειρήσεις λόγω καύσωνα» διευκρίνισε ο υπουργός, αναπτύσσοντας περεταίρω το σκεπτικό του. «Το να απαγορεύσεις τις εξωτερικές εργασίες στον ήλιο, ναι. Αυτό είναι υποχρεωτικό. Όμως, το να κλείσει μία επιχείρηση που έχει κλιματισμό, δεν υπάρχει λόγος. Εάν κλείσουμε ένα εργοστάσιο που έχει κλιματισμό σταματάει η παραγωγή και έτσι του κάνεις ζημιά» σχολίασε.
«Δεν είναι τόσο απλές αυτές οι αποφάσεις. Εμάς αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η ασφάλεια των εργαζομένων».
Κύρια μέριμνα του του Υπουργείου Εργασίας
Όπως σημείωσε ο κ.Γεωργιάδης: «Αν κάποιος εργάζεται μέσα σε κλιματιζόμενο χώρο είναι ασφαλής. Η κύρια μέριμνα μας είναι για τους ανθρώπους που δουλεύουν έξω στον ήλιο. Επαναλαμβάνω εκεί που το φαινόμενο είναι σε πολύ μεγάλη ένταση, δεν επιτρέπονται καθόλου εξωτερικές εργασίες. Προτρέπουμε όλες τις επιχειρήσεις που μπορούν, να βάλουν τους εργαζόμενους τους σε τηλεργασία».
