Στην Αθήνα η Πρόεδρος της κυπριακής Βουλής και Πρόεδρος του ΔΗΣΥ – Οι επαφές της

1
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

Στην Αθήνα μεταβαίνει την Τετάρτη 2 Αυγούστου η Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού και Πρόεδρος της Βουλής Αννίτα Δημητρίου μετά από επίσημη πρόσκληση του Πρωθυπουργού της Ελλάδας και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη, με τον οποίο και θα έχει συνάντηση.

Την κα Δημητρίου θα συνοδεύσουν ο Αναπληρωτής Πρόεδρος Ευθύμιος Δίπλαρος, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος Νίκος Τορναρίτης και ο Γραμματέας Διεθνών Σχέσεων Γιώργος Χατζηγεωργίου.

Ανάμεσα στα θέματα που θα συζητηθούν είναι πρωτίστως το κυπριακό, οι διμερείς σχέσεις και ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος που απασχολούν τόσο την Κύπρο όσο και την Ελλάδα.

Η Πρόεδρος και η ηγεσία του Δημοκρατικού Συναγερμού θα έχουν επίσης σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με Υπουργούς της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΗΣΥ, το πρόγραμμα των συναντήσεων έχει ως εξής:

  • 10:30 Συνάντηση με τον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Κώστα Σκρέκα
  • 11:30 Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας Θρησκευμάτων & Αθλητισμού κ. Κυριάκο Πιερρακάκη
  • 12:30 Συνάντηση με τον Υπουργό Εθνικής ‘Αμυνας κ. Νίκο Δένδια
  • 13:30 Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη
  • 14:30 Συνάντηση με τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστή Χατζηδάκη
  • 15:15 Συνάντηση με την Υπουργό Εσωτερικών κα Νίκη Κεραμέως
  • 15:50 Συνάντηση με τον Υπουργό Εξωτερικών κ. Γιώργο Γεραπετρίτη

Σπουδαία μεταγραφή για το «τριφύλλι»: Στα πράσινα ο Μπράνκου Μπάντιο για την επόμενη τριετία

Διάρκεια Συμβολαίου: Ο Σενεγαλέζος γκαρντ δεσμεύεται με τους «πράσινους»…

Διχοτομημένες οι αγορές: Απώλειες σε Αθήνα και Ευρώπη, «ανάσα» ανόδου για τη Wall Street

Το εβδομαδιαίο κλείσιμο αποτυπώνει τη νευρικότητα των ευρωπαϊκών αγορών,…

Εμφατική πρωτιά για τη Γαλλία: 4-1 τη Νορβηγία με «οδηγό» τον Ντεμπελέ

Οι «Τρικολόρ» επέβαλλαν πλήρως τον ρυθμό τους από τα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ