Συνάντηση Κικίλια – Φλωρίδη: Φυλάκιση ακόμα και για εμπρησμό εξ αμελείας

3
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στη φυλακή θα οδηγούνται ακόμη και όσοι διαπράττουν εμπρησμό εξ αμελείας, ενώ θα τους επιβάλλονται υψηλές χρηματικές ποινές και τσουχτερά διοικητικά πρόστιμα. Αυτό αποφασίστηκε στη συνάντηση του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Κικίλια με τον υπουργό Δικαιοσύνης Γιώργο Φλωρίδη που πραγματοποιήθηκε σήμερα (3/8).

Τι αποφασίστηκε στη συνάντηση Κικίλια – Φλωρίδη:

Φυλακή ακόμα για το πλημμέλημα του εμπρησμού από αμέλεια ενώ θα εξεταστεί και η χορήγηση αναστολής για όσους καταδικάζονται σε πρώτο βαθμό.

Τσουχτερά πρόστιμα για τους εμπρηστές. Εξισώνονται με τα πρόστιμα για τις κακοποιήσεις ζώων. Θα επιβάλλονται κλιμακωτά από 20.000- 30.000.

Άμεσα οι αλλαγές

Όπως τόνισαν οι δυο Υπουργοί, οι αλλαγές στο κομμάτι των διοικητικών προστίμων θα προωθηθούν άμεσα από τα συναρμόδια Υπουργεία, Πολιτικής Προστασίας και Οικονομικών, ενώ οι νομοθετικές αλλαγές για την αυστηροποίηση των διατάξεων του εμπρησμού, αναμένονται με την επαναλειτουργία της Βουλής, τον Σεπτέμβριο.

Όπως τόνισε ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης: «Θα επιδιώξουμε να υποχωρήσει το αίσθημα ατιμωρησίας. Οι ποινές θα εκτίονται. Όποιος σκέφτεται μετά τις αλλαγές να παρανομήσει θα πρέπει να το σκεφτεί πολύ καλά».

ΠΑΣΟΚ: Περιοδεία Ανδρουλάκη στα Δωδεκάνησα – Επαφές με πολίτες και τον Μητροπολίτη Κύριλλο

Διήμερη επίσκεψη στο νησί της Ρόδου θα πραγματοποιήσει ο…

Σάρωσε το Ελληνικό η Toyota: Το 1-2 στο Ακρόπολις και το “Μυστικό” Όπλο Υδρογόνου που Έκλεψε την Παράσταση!

Η πρώτη Υπερειδική Διαδρομή που φιλοξενήθηκε χθες 25 Ιουνίου…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ