Ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης συναντήθηκε σήμερα με εκπροσώπους των Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Δικαιοσύνης «βασικό θέμα της συνάντησης, η οποία πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα, ήταν η αποσυμφόρηση των δικαστηρίων με τη μεταφορά δικαστικής ύλης στους συμβολαιογράφους».
