Συνεχίζονται και σήμερα οι συνομιλίες του Γ. Γεραπετρίτη με τον Αιγύπτιο ομόλογό του

4
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συνεχίζονται σήμερα Παρασκευή οι συνομιλίες των υπουργών Εξωτερικών της Ελλάδας και της Αιγύπτου, Γ. Γεραπετρίτη  και Σ. Σούκρι, αντίστοιχα, σε πρόγευμα εργασίας.

Χθες Πέμπτη, στο πλαίσιο της επίσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Ελ Αλαμέιν, ο κ. Γεραπετρίτης είχε την πρώτη διά ζώσης συνάντηση με τον Αιγύπτιο ομόλογό του Σάμεχ Σούκρι, μετά τις αρκετές τηλεφωνικές τους επικοινωνίες.

Ο Γιώργος Γεραπετρίτης ευχαρίστησε θερμά τον Σάμεχ Σούκρι για συνδρομή της Αιγύπτου στην καταπολέμηση των πυρκαγιών στην Ελλάδα με τρία πυροσβεστικά.Επίσης και απηύθυνε πρόσκληση προς τον υπουργό Εξωτερικών της Αιγύπτου να επισκεφθεί σύντομα την Αθήνα.

Σημειώνεται πως ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης κατά την παραμονή του στην Αίγυπτο συναντήθηκε με τον Αιγύπτιο Πρόεδρο Σίσι και επισκέφτηκε το μνημείο Ελλήνων Πεσόντων στη Μάχη του Ελ Αλαμέιν.

Πύρινος κλοιός στην Ευρώπη: Ιστορικά ρεκόρ καύσωνα, δεκάδες πνιγμοί και παράλυση στις συγκοινωνίες

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης έχουν τεθεί πολλές ευρωπαϊκές χώρες,…

Υποχώρηση-σταθμός από τη Ryanair: Τέλος η χρέωση για να κάθονται οι γονείς δίπλα στα παιδιά τους

Σε μια σημαντική αλλαγή της πολυσυζητημένης εμπορικής της πολιτικής…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ