Το Λιμεναρχείο Σαρωνικού στην περιοχή της Γλυφάδας επισκέφθηκε νωρίτερα σήμερα, Πέμπτη 10 Αυγούστου, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο υπουργός ενημερώθηκε από τον λιμενάρχη αντιπλοίαρχο Λ.Σ. Κιούση Άγγελο για θέματα που αφορούν στη δραστηριότητα του Λιμεναρχείου.
Ο Βαρβιτσιώτης συνομίλησε με στελέχη του Λιμενικού και περιηγήθηκε στους χώρους του κτιρίου, αναγνωρίζοντας το έργο και την προσφορά των στελεχών της λιμενικής αρχήςτ, ενώ τα προέτρεψε να συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο το σημαντικό έργο τους.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, το Λιμεναρχείο Σαρωνικού ιδρύθηκε το 2014 με πρωτοβουλία του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη κατά την προηγούμενη θητεία του στο υπουργείο Ναυτιλίας, «δίνοντας προστιθέμενη αξία στην περιοχή, αλλά και τη δυνατότητα στους πολίτες να απευθύνονται στο προσωπικό της Λιμενικής Αρχής για επίλυση ζητημάτων που τους απασχολούν και εμπίπτουν στην αρμοδιότητά της».
Σήμερα επισκέφθηκα το Λιμεναρχείο Σαρωνικού στην περιοχή της Γλυφάδας.
Είχα τη χαρά να συνομιλήσω με τον Λιμενάρχη Αντ/ρχο Λ.Σ. Κιούση Άγγελο, ο οποίος με ενημέρωσε για τα θέματα που αφορούν στη δραστηριότητα του Λιμεναρχείου & τα ζητήματα που άπτονται της θερινής περιόδου. pic.twitter.com/W7Zv4gyCxW— Varvitsiotis Miltiadis (@MVarvitsiotis) August 10, 2023
