Συνάντηση Μητσοτάκη με πρόεδρο της UEFA και ιδιοκτήτες Big-4 για την οπαδική βία

16
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο πλαίσιο πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για την αντιμετώπιση της οπαδικής βίας μετά τα αιματηρά επεισόδια στη Νέα Φιλαδέλφεια, συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον πρόεδρο της ΟΥΕΦΑ (UEFA) Αλεξάντερ Τσεφέριν (Aleksander Čeferin).

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε διευρυμένη σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό με τη συμμετοχή του πρόεδρου της UEFA και αρμόδιων υπουργών, στην οποία έχουν προσκληθεί οι ιδιοκτήτες των ΠΑΕ Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ.

Στόχος της σύσκεψης είναι οι ομάδες να αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί και να δημιουργηθεί ένα κοινό πλαίσιο για την αντιμετώπιση της οπαδικής βίας.

Institute of Life – IASO: «Νοιάσου για την Γονιμότητά σου»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Golden Hall, τον πιο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ