Το πρόγραμμα των συναντήσεων του πρωθυπουργού και το δείπνο με τους ηγέτες Δυτ. Βαλκανίων – ΕΕ

20
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα υποδεχθεί αύριο στο Μέγαρο Μαξίμου τους ηγέτες των Δυτικών Βαλκανίων και κρατών-μελών της Ε.Ε. της περιοχής, καθώς και την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ.

Το Πρόγραμμα του Πρωθυπουργού έχει ως εξής:

Δευτέρα 21 Αυγούστου

11:00 Διμερής συνάντηση με την Πρόεδρο του Υπουργικού Συμβουλίου της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, Borjana Krišto,
13:00 Διμερής συνάντηση με τον Πρωθυπουργό της Ρουμανίας, Ion-Marcel Ciolacu,
15:00 Διμερής συνάντηση με τον Πρωθυπουργό της Κροατίας, Andrej Plenković,
20:15 Άτυπο δείπνο με τους ηγέτες και τους επικεφαλής των ευρωπαϊκών θεσμών, για τη διεύρυνση και το ευρωπαϊκό μέλλον της περιοχής με αφορμή τη συμπλήρωση 20 ετών από τη Σύνοδο Ε.Ε.-Δυτικών Βαλκανίων και την «Διακήρυξη της Θεσσαλονίκης».

Τρίτη 22 Αυγούστου

9:00 Διμερής συνάντηση με την Πρόεδρο της Μολδαβίας, Maia Sandu,
10:00 Διμερής συνάντηση με τον Πρόεδρο του Μαυροβουνίου, Jakov Milatović,
10:45 Διμερής συνάντηση με τον Πρωθυπουργό του Κοσόβου, Albin Kurti.

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

Ο «χάρτης» των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κυριαρχούν κοκαΐνη και κάνναβη – Το νέο ψηφιακό modus operandi των κυκλωμάτων

Μεγάλες δομικές αλλαγές στον τρόπο δράσης των δικτύων διακίνησης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ