Την πρότασή του για διεξαγωγή ντιμπέιτ, πριν φίλοι και μέλη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προσέλθουν στις κάλπες για την ανάδειξη νέου προέδρου, επανάφερε μέσω συνέντευξής του ο υποψήφιος πρόεδρος Νίκος Παππάς.
«Το ντιμπέιτ μπορεί και πρέπει να γίνει στις 7 Σεπτεμβρίου»
Σε σχέση με την πρόταση για ντιμπέιτ μεταξύ των υποψηφίων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, που ο ίδιος είχε καταθέσει στα τέλη Ιουλίου, ο κ.Παππάς δήλωσε ότι «Και η ΕΡΤ έχει δηλώσει το ενδιαφέρον και τη διαθεσιμότητά της να φιλοξενήσει μία τέτοια συζήτηση μεταξύ των υποψηφίων προέδρων και οι ημερομηνίες, με βάση τα προγράμματα όλων μας, όπως έχουν δημοσιοποιηθεί, “βγαίνουν”. Το ντιμπέιτ μπορεί και πρέπει να γίνει στις 7 Σεπτεμβρίου. Λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, ώστε να καταθέσουμε, με αλληλοσεβασμό, τις θέσεις και τις προτάσεις μας, ώστε να αναδειχθούν οι όποιες διαφορές μας, ώστε να ενημερωθεί ο κόσμος και να προσελκύσουμε μέλη και φίλους στη διαδικασία».
Κλείνοντας, απηύθυνε κάλεσμα συμμετοχής στους προοδευτικούς πολίτες, ζητώντας εντολή «για το κόμμα των μελών, όπου οι δομές θα υπηρετούν τις συλλογικά ψηφισμένες αποφάσεις, δεν θα τις καταστέλλουν. Με βάση την εντολή αυτή και τη συνέχεια που οφείλουμε να δώσουμε στο κόμμα, θα προχωρήσουμε στην εφαρμογή των αποφάσεών μας όπως είναι η εκλογή των Νομαρχιακών Επιτροπών από τη βάση, η λειτουργία περιφερειακών οργανώσεων, η διενέργεια δημοψηφισμάτων για θέματα πολιτικής και στρατηγικής, κ.ά. Προχωράμε, λοιπόν. Για την παράταξη της νίκης, για τη νίκη της παράταξης».
