Αντιδράσεις πυροδοτεί εντός και εκτός ΣΥΡΙΖΑ η επιλογή του υποψηφίου για την προεδρία του κόμματος, Στέφανου Κασσελάκη, να «εκμεταλλευτεί» την βαριά ιστορία της Μακρονήσου προκειμένου να προσεγγίσει τη νέα γενιά που δεν αναζήτησε την τα γεγονότα μακριά τα σχολικά βιβλία.
Η πρωτοβουλία νέου «ανοίγματος» της επικοινωνιακής ομάδας Κασσελάκη, ανέσυρε την δριμεία κριτική του συνυποψηφίου Ευκλείδη Τσακαλώτου, μέσω παρέμβασής του στη δημόσια τηλεόραση. «Η επιλογή της Μακρονήσου για διαφημιστικό σποτ δείχνει αδυναμία κατανόησης της ιστορίας και έλλειψη συναισθητικής νοημοσύνης» είπε ο κ. Τσακαλώτος, εξαπολύοντας ευθέως τις βολές του. «Ήταν ένα μεγάλο λάθος» υπογράμμισε.
Ο κ. Τσακαλώτος σημείωσε πως πρέπει στους κόλπους του κόμματος να γίνει μία συζήτηση με πολιτικά και ιδεολογικά χαρακτηριστικά και πως η ανταλλαγή θέσεων, ιδεών, απόψεων μεταξύ των υποψηφίων πρέπει να γίνεται από κοντά, για να είναι σοβαρή, και όχι μέσω Facebook.
Το επίμαχο σποτ Κασσελάκη
Στο επίμαχο σποτ ο κ. Κασσελάκης από τη Μακρόνησο μιλάει για «αυτή την άνυδρη γη, όπου μεταφέρθηκαν χιλιάδες άνθρωποι που επέμεναν να είναι Αριστεροί». «Για να «διορθωθούν» με ξύλο και βασανιστήρια. Για να γίνουν καλοί πολίτες για το μετεμφυλιακό κράτος της Δεξιάς. Όμως δεν πρόδωσαν τις ιδέες τους», τονίζει.
«Είμαι εδώ για να μιλήσω στους ανθρώπους της γενιάς μου και τους νεότερους από μένα. Επειδή στα σχολικά βιβλία η ελληνική Ιστορία τελειώνει το 1940. Εδώ λοιπόν, στη Μακρόνησο, απέναντι από την Αττική, κόπηκε η Ελλάδα στα δύο. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τις πληγές μας» λέει μεταξύ άλλων. Στο σποτ συμμετέχει και ο πρώην υπουργός Άμυνας, Ευάγγελος Αποστολάκης.