Σε θερμό κλίμα η συνάντηση Μητσοτάκη- Λαπίντ: Τι συζήτησαν

21
Σεπτέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η πρώτη συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη μετά την άφιξή του στη Νέα Υόρκη ήταν με τον πρωθυπουργό και υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ Γιαΐρ Λαπίντ.

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θερμό κλίμα που αντικατοπτρίζει την στρατηγική σχέση των δύο χωρών.

Οι δυο ηγέτες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για τις διμερείς πολιτικές, αμυντικές και οικονομικές σχέσεις, την πορεία των τριμερών σχημάτων συνεργασίας και τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο.

Συζητήθηκαν θέματα συνεργασίας τόσο σε διμερές όσο και σε τριμερές επίπεδο (σχήμα συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ), με έμφαση στην ενεργειακή συνεργασία.

Ο πρωθυπουργός ενημέρωσε τον ισραηλινό ομόλογό του για την ακραία επιθετική ρητορική της τουρκικής πολιτικής ηγεσίας και τους απαράδεκτους ισχυρισμούς της που αμφισβητούν την ελληνική κυριαρχία, υπογραμμίζοντας ότι υπονομεύουν την σταθερότητα και ασφάλεια στην Ανατολική Μεσόγειο.

Οι δυο πλευρές συμφώνησαν να συνεχίσουν τις προσπάθειες για την ανάπτυξη των σχέσεων Ελλάδας-Ισραήλ προς όφελος των δύο λαών, εργαζόμενοι παράλληλα για την εμπέδωση πνεύματος συνεργασίας που θα ενισχύσει την ασφάλεια και σταθερότητα στην ευρύτερη περιοχή.

Το Παράδοξο της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς η «Έκρηξη» του AI Στραγγαλίζει τα Κέρδη των Τεχνολογικών Κολοσσών

 Αντί για εκτόξευση κερδών, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου…

Πράσινη «Βόμβα» στην Άμυνα: Οριστική Συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Στέφαν Ντε Φράι

Το «Τριφύλλι» κινήθηκε με μεθοδικότητα και απέσπασε το μεγάλο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ