Την απόφαση να εκφράσει δημόσια τον προβληματισμό που της προκάλεσε η δημόσια δήλωση Αχτσιόγλου με «θολό αποδέχτη» το φαβορί της εκλογικής αναμέτρησης, έλαβε η Βουλευτής Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Έλενα Ακρίτα, κάνοντας μάλιστα γνωστή την στάση που θα κρατήσει στις εκλογές της επόμενης και καθοριστικής για την ανάδειξη νέου προέδρου, Κυριακής.
Η βουλευτής Επικρατείας του κόμματος, αποσύροντας την στήριξή της από το πρόσωπο της Έφης Αχτσιόγλου, έκανε γνωστό μέσω ανάρτησης στα social media, ότι ν όψει του δεύτερου γύρου των εσωκομματικών εκλογών στον ΣΥΡΙΖΑ, θα στηρίξει τον Στέφανο Κασσελάκη.
Εξηγώντας τους λόγους που καθόρισαν την επιλογή της, η κ. Ακρίτα σε ανάρτησή της σημειώνει πως «η προεκλογική περίοδος με αποκορύφωμα της δηλώσεις της υποψήφιας προέδρου την βραδιά της πρώτης Κυριακής, επαναδρομολογούν την πορεία της» καθώς «η απαξίωση του 45% με χαρακτηρισμούς για το ‘θολό’ αποτέλεσμα και την έλλειψη σοβαρότητας των ψηφοφόρων» την προβλημάτισαν ιδιαίτερα όπως επισημαίνει.
Η κ. Ακρίτα σημειώνει ακόμη πως «ο Στέφανος Κασσελάκης αντί να σχολιάσει επικριτικά τους συνυποψήφιους του, επέλεξε να εκφράσει τη βαθύτατη θλίψη του για την τραγωδία στη Λιβύη – κάτι που πιστώνεται θετικά στην προεκλογική του πορεία».
«Μόνον οι ανόητοι αγκιστρώνονται στην αρχική τους επιλογή και δεν την επαναξιολογούν όταν τα δεδομένα αλλάζουν» σημειώνει αναφορικά με την επιλογή της και καταλήγει:
«Με καθαρό μυαλό και με το χέρι στην καρδιά στηρίζω τον Στέφανο Κασσελάκη και συντάσσομαι στο πλευρό του».
