Επίθεση στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Εργασίας, Άδωνι Γεωργιάδη πραγματοποίησαν άγνωστοι το μεσημέρι της Τετάρτης 20 Σεπτεμβρίου.
«Πριν λίγο δέχθηκα επίθεση στο Πολιτικό μου γραφείο για το υπό ψήφιση Νομοσχέδιο μας. Μόνον ντροπή σε όσους νομίζουν ότι ο δημοκρατικός διάλογος γίνεται με τέτοιους όρους», έγραψε ο κ. Γεωργιάδης στην ανάρτηση του στα social media.
Μάλιστα ο ίδιος δημοσίευσε και μια φωτογραφία από την είσοδο του γραφείου του.
Πριν λίγο δέχθηκα επίθεση στο Πολιτικό μου γραφείο για το υπό ψήφιση Νομοσχέδιο μας. Μόνον ντροπή σε όσους νομίζουν ότι ο δημοκρατικός διάλογος γίνεται με τέτοιους όρους pic.twitter.com/9M9EZEOp5G
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) September 20, 2023
