Η Έφη Αχτσιόγλου με υψωμένη γροθιά κήρυξε «μεγάλη μάχη» στην κυβέρνηση της ΝΔ

25
Σεπτέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Κατά την άφιξη της στην Κουμουνδούρου η κ. Αχτσιόγλου έγινε δεκτή από μέλη της Νεολαίας και υποστηρικτές της, με συνθήματα όπως «αγώνας, ρήξη, ανατροπή, η Ιστορία γράφεται με ανυπακοή», με την ίδια να ανταποδίδει τη θερμή υποδοχή υψώνοντας τη γροθιά της.

«Από αύριο ξεκινά ένας μεγάλος αγώνας, να ασκήσουμε μαχητική και δομική αντιπολίτευση απέναντι στην κυβέρνηση της ΝΔ και να δώσουμε προοπτική και ελπίδα σε αυτούς τους ανθρώπους που μπορούν και αξίζουν να ζήσουν καλύτερα», τόνισε η Έφη Αχτσιόγλου σε δηλώσεις της στα κεντρικά γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι η κα Αχτσιόγλου αφενός τόνισε ότι θα υπηρετήσει με αφοσίωση την ψήφο υποστήριξης από τα δεκάδες χιλιάδες στελέχη στο πρόσωπό της, καθώς και το γεγονός ότι παρότι ευχήθηκε καλή δύναμη στον Στέφανο Κασσελάκη, απέφυγε να πει ότι θα είναι στο πλευρό του.

Αναλυτικά, η κ. Αχτσιόγλου δήλωσε ότι «ολοκληρώθηκε σήμερα μια κορυφαία δημοκρατική διαδικασία για τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ» και πως «η μεγάλη συμμετοχή και τις δυο Κυριακές στην κάλπη έδειξε ότι η κοινωνία κοιτάζει προς τα εμάς». Ευχαρίστησε καθέναν και καθεμία που προσήλθε στην κάλπη, σημειώνοντας ότι «έστειλαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι δυναμικά παρών για να δώσει τις μεγάλες κοινωνικές και πολιτικές μάζες που έρχονται».

Ανέφερε ότι πριν από λίγο τηλεφώνησε στον Στέφανο Κασσελάκη και τον συνεχάρη για την επιτυχία του, «του εύχομαι να έχει δύναμη στα νέα του καθήκοντα».

«Από αύριο ξεκινά ένας μεγάλος αγώνας, να ασκήσουμε μαχητική και δομική αντιπολίτευση απέναντι στην κυβέρνηση της ΝΔ και να δώσουμε προοπτική και ελπίδα σε αυτούς τους ανθρώπους που μπορούν και αξίζουν να ζήσουν καλύτερα», τόνισε.

Η κ. Αχστιόγλου ευχαρίστησε τα δεκάδες χιλιάδες μέλη του ΣΥΡΙΖΑ που την εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους, αναφέροντας: «ήταν η μεγαλύτερη τιμή της ζωής μου και θα την υπηρετήσω με αφοσίωση».

Ευχαρίστησε προσωπικά τον Αλέξη Χαρίτση και τον Νάσο Ηλιόπουλο, λέγοντας πως «η διαρκής παρουσία τους δίπλα μου ήταν για μένα μια ένδειξη ότι αυτή η μάχη είχε αξία».

Επιπλέον ευχαρίστησε τους συνεργάτες της- «η καλύτερη ομάδα που θα μπορούσε να έχει κανείς στο πλευρό του». «Θέλω να ευχαριστήσω και το μικρούλη μου γιο που, παρότι δεν καταλαβαίνει τίποτα απ’ όλα αυτά, έδειξε τεράστια υπομονή απέναντι στη μητέρα του και να του υποσχεθώ ότι από αύριο τα πράγματα θα είναι λίγο καλύτερα για μας», είπε η κ. Αχτσιόγολου ολοκληρώνοντας τη δήλωση της.

 

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ