Συγχαρητήρια επιστολή της ΠτΔ στον Ερντογάν: «Καλή γειτονία στη βάση του διεθνούς δικαίου»

29
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου απηύθυνε συγχαρητήρια επιστολή στον επανεκλεγέντα Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στην οποία αναφέρει ότι προσβλέπει στην περαιτέρω ανάπτυξη των σχέσεων των δύο χωρών στη βάση του διεθνούς δικαίου, με στόχο τη διασφάλιση της περιφερειακής ειρήνης και σταθερότητας, καθώς και των σχέσεων καλής γειτονίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ