Κόκκινο πανί για το ΚΚΕ είναι η επιστολική ψήφος. Στον Περισσό δεν βλέπουν με καθόλου καλό μάτι την σχετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης, αφού πιστεύουν πως θα χειραγωγηθούν με 1000 τρόπους οι ψηφοφόροι.
Όμως η αντίθεση του ΚΚΕ έχει και άλλη διάσταση. Την έθεσε ο βουλευτής του κόμματος Γιάννης Γκιόκας, συνδυάζοντας την κυβερνητική νομοθέτηση με άλλες νομοθετικές πρωτοβουλίες αλλά και με τρόπο που εκλέγουν τις ηγεσίες τους τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Όπως χαρακτηριστικά είπε, «θέλετε ένα λαό να κάθεται στον καναπέ ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και να ταχυδρομεί φακέλους και να πατάει τα πλήκτρα. Αυτή είναι η δικιά σας αντίληψη όσον αφορά την εκλογική διαδικασία. Είναι η ίδια ακριβώς λογική που προσπαθήσετε να επιβάλλετε με τον νόμο Χατζηδάκη όσον αφορά την τη λειτουργία των σωματείων με τις ηλεκτρονικές συνελεύσεις και τις ηλεκτρονικές ψηφοφορίες. Είναι η ίδια η λογική των ηλεκτρονικών κομμάτων και των κομμάτων που αντί για μέλη θα έχουν followers. Είναι η ίδια η λογική του δίνω δυο ευρώ και ψηφίζω για αρχηγό».
Δημοσιεύτηκε στην digital εφημερίδα GOVNew Weekly – Ξεφυλλίζετε και διαβάζετε με ένα κλικ!
