Τον θυμάστε τον Γιάννη Μιχελογιαννάκη; Αν όχι, δεν σας αδικούμε!
Είχε υπάρξει μια… καλτ μορφή του αντιμνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ: αρχικά ως βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ, κατόπιν στη ΔΗΜΑΡ και μετά, φυσικά, στον ΣΥΡΙΖΑ το 2013, αφού πρώτα είχε καταγγείλει τους πρώην συντρόφους του ως μνημονιακούς και είχε φτάσει να υποστηρίξει ακόμα ότι από τα μνημόνια «θα αυξηθεί η ομοφυλοφιλία στην Ελλάδα».
Φυσικά ψήφισε μια χαρά το τρίτο και σκληρότερο μνημόνιο που έφεραν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το 2015. Στο μεταξύ και παρά τα διάφορα αμετροεπή που είχε εκστομίσει από το βήμα της Βουλής είχε καταφέρει να γίνει περισσότερο γνωστός για μια δράση του εκτός κοινοβουλίου: ο κ. Μιχελογιαννάκης είχε στήσει… τέντα και σλίπινγκ μπαγκ το 2014 έξω από τη Βουλή και έκανε απεργία πείνας σε ένδειξη συμπαράστασης στους Σύρους πρόσφυγες, ώσπου συνελήφθη να τρώει και να πίνει καφέ σε κοντινό καφενείο!
Αυτός λοιπόν ο τύπος, έστειλε επιστολή στην Κουμουνδούρου, με την οποία ζήτησε να διαγραφεί από τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί, όπως ανέφερε, «το κόμμα είναι σε κώμα».
Να φταίει άραγε «το κόμμα που είναι σε κώμα» ή μήπως ότι έγινε πολύ φιλικό προς τους ΛΟΑΤΚΙ;
Στα 61 του βέβαια, δεν τον φοβόμαστε. Κάπου θα βρει να χωθεί. Στους Σπαρτιάτες ή στο Νίκη, ίσως…
