Σε εκδήλωση της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Αριστεράς βρέθηκε ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Γαβριήλ Σακελλαρίδης. Παρακολούθησε χθες στη Νέα Σμύρνη εκδήλωση όπου μίλησαν η βουλευτής Β3 Νοτίου Τομέα Αθηνών της Νέας Αριστεράς Θεανώ Φωτίου καθώς και ο πρώην υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός.
Όπως γράφει η σημερινή στήλη του Κομισάριου, η παρουσία του δίνει στίγμα επικοινωνίας του πρώην κυβερνητικού εκπροσώπου με τα στελέχη της Νέας Αριστεράς ή απλά ήταν στη γειτονιά, είδε φως και μπήκε; Πάντως, όντως στη Νέα Σμύρνη μένει…
Σημειωτέον πως ήταν η πρώτη φορά που ο κ. Σακελλαρίδης δίνει το «παρών» σε δημόσια συζήτηση της Νέας Αριστεράς.
