Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η Νόνη Δούνια πέρασε την πόρτα του Μεγάρου Μαξίμου. Μετά την φωτογραφία με τον κ. Μητσοτάκη, η πρώην βουλευτής της ΝΔ ενημερώθηκε ότι θα είναι υποψήφια στην λίστα της ΝΔ στις ευρωεκλογές.
Η συγκεκριμένη υποψηφιότητα μαζί με τις υπόλοιπες θα ανακοινωθεί είτε στο Συνέδριο της ΝΔ τον Μάρτιο είτε σε μια ειδική εκδήλωση που θα γίνει για να παρουσιαστούν όλοι οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές.
