Η διερεύνηση του εγκλήματος των Τεμπών από τη Βουλή ολοκληρώθηκε. Για όλα φταίνε δυο νεκροί μηχανοδηγοί (που δεν μπορούν να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους) και ένας σταθμάρχης – αποδιοπομπαίος τράγος. Αυτό έλεγε από την αρχή η κυβέρνηση, αυτό ισχυριζόταν ο πρωθυπουργός την επομένη κιόλας της τραγωδίας, αυτό επανέλαβαν οι (μισοί) μάρτυρες που κάλεσε η πλειοψηφία στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, και το μπάζωμα του τόπου του εγκλήματος, μπάζωμα δεν ήταν. Το είπε άλλωστε ένας λαλίστατος για όλα υπουργός: «Πέταξαν χαλίκι και γαρμπίλι, έκαναν το έδαφος σταθερό για να πατήσουν οι γερανοί» (Αδωνις Γεωργιάδης).
Όσο για την τηλεδιοίκηση; Αν οι μηχανοδηγοί και ο σταθμάρχης πρόσεχαν, τίποτα δεν θα είχε γίνει ως λέει το πόρισμα. Τι κι αν οι Ευρωπαίοι, που ανέλαβαν δική τους έρευνα μετά την καταγγελία των συγγενών, δηλώνουν απερίφραστα πως αν είχε ολοκληρωθεί η 717 η τραγωδία μετά βεβαιότητος θα είχε αποφευχθεί;
Οι πολίτες όμως, σε ποσοστό 77% (Alco) πιστεύουν ακράδαντα ότι γίνεται προσπάθεια συγκάλυψης ενώ φτάνουν το 1,5 εκατομμύριο οι υπογραφές των Ελλήνων πολιτών που ζητούν την αναθεώρηση του Συντάγματος, την ενεργοποίηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών και την κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας, όταν προκύπτει ποινική ευθύνη πολιτικών προσώπων.
Και άδικο δεν έχουν.
