Μια ξεχωριστή «συνάντηση» είχε στην Καβάλα, όπου βρέθηκε το Σαββατοκύριακο, η χρυσή Ολυμπιονίκης της Βαρκελώνης το 1992 και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, με ιδιαίτερη χαρά, όπως η ίδια τόνισε, επισκέφθηκε το μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Θοδωρή Κοκκινίδη προκειμένου να συναντηθεί με το κέρινο ομοίωμά της, που φιλοτέχνησε ο ταλαντούχος Καβαλιώτης καλλιτέχνης το 2012.
Μάλιστα, για τις ανάγκες της δημιουργίας του ομοιώματος, η κ. Πατουλίδου (που κατεβαίνει στις ευρωεκλογές με τη ΝΔ) πόζαρε στον Θοδωρή Κοκκινίδη και δώρισε τη φόρμα που φορούσε στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης προκειμένου να ντυθεί το κέρινο ομοίωμά της.
