Η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, αισθάνθηκε ξαφνική αδιαθεσία και δύσπνοια κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στη Βουλή σήμερα, Παρασκευή 22 Μαΐου.
Η υπουργός παρουσίασε έντονη δύσπνοια, ενώ οι πρώτες εξετάσεις έδειξαν χαμηλό επίπεδο οξυγόνου. Η κ. Αγαπηδάκη μεταφέρθηκε άμεσα στο ιατρείο της Βουλής για την παροχή των πρώτων βοηθειών, όπου σύμφωνα με πληροφορίες έχασε προσωρινά τις αισθήσεις της. Λόγω της κατάστασής της μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» προκειμένου να υποβληθεί σε πλήρη ιατρικό έλεγχο.
Δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για την κατάσταση της υγείας της Ειρήνης Αγαπηδάκη
Δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας για την κατάσταση της υγείας της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας Ειρήνης Αγαπηδάκη, σύμφωνα με τους θεράποντες γιατρούς στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός. .
Από το γραφείο της κ. Αγαπηδάκη έγινε η ακόλουθη δήλωση:
«Η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” για καθαρά προληπτικούς λόγους, μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε στη Βουλή. Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας».
