Στην πρωινή εκπομπή του Alpha, δύο μήνες μετά το σοβαρό περιστατικό του Γιώργου Μυλωνάκη, επέστρεψε η Τίνα Μεσσαροπούλου και μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που βίωσε όλη η οικογένεια.
«Οι γιατροί μέσα εκεί δεν θέλουν να σου πουν κάτι. Δεν θέλουν ούτε να σε απογοητεύσουν, ούτε να σου δώσουν ελπίδες, οπότε είναι πάρα πολύ συγκρατημένοι. Γιατί το έργο που κάνουν είναι συγκλονιστικό ο ένας με τον άλλον… επειδή εγώ μπαινόβγαινα και τα έβλεπα. Και προσπαθούσα αυτούς όλους τους ανθρώπους να τους βοηθήσω. Ήταν για μένα η παρηγοριά μου. Ίσα-ίσα μοιραζόμασταν συναισθήματα που είχαμε.
Μέσα μου πίστευα πολύ. Περάσαμε τη γιορτή του, περάσαμε την επέτειο της γνωριμίας μας. Δεν έγινε εκεί το θαύμα. Έλεγα “δεν μπορεί, θα γίνει”! Τελικά, το θαύμα έγινε 2 Μαΐου! Μου είχε δείξει μια νοσηλεύτρια τον τρόπο με τον οποίο προσπαθούν να τους κινητοποιήσουν. Τους κάνουν ερεθίσματα για να δουν αν αντιδρούν.
Εγώ το είχα μάθει, πήγαινα και τον τσίμπαγα! Και εδώ στο μάγουλο του έκανα ένα αιμάτωμα! Τεράστιο! Την επόμενη μέρα, μπαίνουν για την επίσκεψη οι γιατροί, βλέπουν και ψάχνουν να δουν: “Έχει δημιουργηθεί ένα αιμάτωμα”, μου λένε. Τους λέω “Συγγνώμη… να σας πω ότι γι’ αυτό ευθύνομαι εγώ, γιατί από το τσίμπα-τσίμπα πήρα θάρρος”!», περιέγραψε η δημοσιογράφος.
«Τα παιδιά μου ποτέ δεν άφησα να περάσει από το μυαλό τους κάτι αρνητικό, ποτέ μα ποτέ… Δεν τα έβαλα στην Εντατική, δεν τον είδαν όταν ήταν έτσι… Μου λέγανε «μα δεν θα τον δούμε;». Όχι. Θα τον δουν όταν επιστρέψει. Όταν είναι καλά! Είναι 2 μήνες όλη η αποκατάσταση και αυτή τη στιγμή είμαστε στο σπίτι. Είμαστε πάρα πολύ καλά!.
Το προηγούμενο βράδυ είχαμε μία συζήτηση στο σπίτι με τον Γιώργο. Ο Γιώργος έχει 13 χρόνια δίπλα στον πρόεδρο που ζει στο κόκκινο… Κάποιοι μπορεί να το αντέξουν, συν το ότι ήταν ένα διάστημα πολύ ζόρικο. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να μην επηρεαστεί.
Είναι όρθιος, περπατάει. Έχει ανακτήσει πλήρως τις δυνάμεις του. Πλέον κάνει τη ρουτίνα του. Δηλώνει κι έτοιμος να επιστρέψει στην καθημερινότητά του. Όταν ξύπνησε, το πρώτο πράγμα που ρώτησε ήταν αν έχει τις αισθήσεις του!», συνέχισε η Τίνα Μεσσαροπούλου.
