Πρώτη μέρα στη δουλειά με τους υπουργούς να αναλαμβάνουν τα πόστα τους υπό το σύνθημα «καμία μέρα για χάσιμο», κάποιοι άλλοι όμως φαίνεται πως χρειάζονται τον χρόνο τους για να προσαρμοστούν. Όπως για παράδειγμα στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης όπου καταφθάνοντας ο Δημήτρης Παπαστεργίου με την ιδιότητα του νέου υπουργού, χρειάστηκε να… συστηθεί για να του επιτραπεί η είσοδος.
Κατέφθασε με το προσωπικό του αμάξι και χωρίς συνοδεία και αφού κατέβηκε από το αυτοκίνητο και πήγε να εισέλθει στο υπουργείο από την πύλη εισόδου τον σταμάτησε ο φύλακας λέγοντάς του «Παρακαλώ;» με τον υπουργό να τον ενημερώνει ότι είναι ο νέος επικεφαλής.
Ο ίδιος μοιράστηκε το περιστατικό αστειευόμενος με τους δημοσιογράφους. «Εσείς τι κάνατε;» τον ρώτησαν οι ρεπόρτερ. «Με χαρά τούς χαιρέτησα, τούς είπα είμαι ο νέος υπουργός. Απλοί άνθρωποι είμαστε όλοι οι άνθρωποι της κυβέρνησης. Θέλουμε να συνεχίσουμε τη δουλειά και να δούμε κάθε θύλακα ταλαιπωρίας και καθυστέρησης στην ιδιωτική και επαγγελματική ζωή τω πολιτών», είπε.
