Στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας νοσηλεύεται ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και αντιπρόεδρος της Βουλής, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.
Σε ανάρτηση που έκανε σήμερα το πρωί, ο κ. Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος εξέφρασε τις ευχαριστίες του για τους γιατρούς, τους νοσηλευτές που «παρά τις εμφανείς ελλείψεις κάνουν το καλύτερο δυνατό για τους ασθενείς».
Την ίδια ώρα προέτρεψε τους πολίτες να προσέχουν τους εαυτούς τους, με «λιγότερο άγχος και στρες».
H ανάρτηση του Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου
