Δεν πρόκειται να ζητήσει την παραίτηση κανενός βουλευτή ο Στέφανος Κασσελάκης προκειμένου, στην περίπτωση που εκλεγεί πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, να μπορεί να βρίσκεται στα βουλευτικά έδρανα. Αντιθέτως, όπως διευκρίνισε ο ίδιος στις τηλεοπτικές κάμερες, «Αυτό που θα ζητήσει αν εκλεγεί από όλη την Κοινοβουλευτική Ομάδα είναι να πηγαίνουν όλοι μαζί στην κοινωνία μαζί του».
Το θέμα προέκυψε όταν νωρίτερα σήμερα, τόσο η Έλενα Ακρίτα σε τηλεοπτική εκπομπή, όσο και ο Όθωνας Ηλιόπουλος σε δήλωσή του, ξεκαθάρισαν ότι δεν προτίθενται σε καμία περίπτωση να παραιτηθούν από βουλευτές Επικρατείας, ώστε να μπορέσει ο Στέφανος Κασσελάκης να μπει στη Βουλή. Από την άλλη βέβαια, υπενθυμίζεται ότι ο βουλευτής Επικρατείας Ευάγγελος Αποστολάκης, είχε αφήσει ανοιχτό ένα τέτοιο ενδεχόμενο, δηλώνοντας με σιγουριά ότι όταν έρθει η ώρα το θέμα θα λυθεί αμέσως.
Μετά τις δηλώσεις αυτές, ο Στέφανος Κασσελάκης μιλώντας στις τηλεοπτικές κάμερες κάτω από το σπίτι, ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είπε πως δεν θέλει ούτε η Έλενα Ακρίτα ούτε ο Όθωνας Ηλιόπουλος ούτε ο ναύαρχος να παραιτηθούν. Συμπλήρωσε μάλιστα ότι, αν εκλεγεί, αυτό που θα ζητήσει από όλη την Κοινοβουλευτική Ομάδα είναι να πηγαίνουν όλοι μαζί στην κοινωνία μαζί του.
Τι δήλωσε ο Στέφανος Κασσελάκης αμέσως μετά την επίσκεψη που πραγματοποίησε στη Μεταμόρφωση Καρδίτσας
«Δεν θέλω, ούτε μία στο εκατομμύριο δεν θέλω, ούτε ο κ. Ηλιόπουλος, ούτε η κυρία Ακρίτα ούτε ο κ. Αποστολάκης να παραιτηθούν της θέσης τους. Οι μάχες δίνονται στην κοινωνία. Θα πηγαίνω θα συνεργάζομαι με τους βουλευτές συχνά, αλλά η ΚΟ θα έρχεται μαζί μου, έξω στην κοινωνία. Μιλάμε για τους αγρότες; Θα πάμε στη Λάρισα μαζί. Μιλάμε για άλλα θέματα; Θα πάμε εκεί που είναι στην κοινωνία. Το μεγάλο στοίχημα του ΣΥΡΙΖΑ για την επόμενη ημέρα είναι η γείωση στην κοινωνία. Άμα το κάνουμε, θα γίνουμε κυβέρνηση σύντομα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κασσελάκης.
