Δήμος Ωρωπού: Εκσυγχρονίζει τον στόλο καθαριότητας του

16
Αύγουστος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην ενίσχυση και τον εκσυγχρονισμό του στόλου της Υπηρεσίας Καθαριότητας προχωρά ο Δήμος Ωρωπού. Ήδη παρελήφθησαν επτά νέα οχήματα και μηχανήματα, τα οποία έρχονται να προστεθούν στις πρώτες αγορές οχημάτων που είχαν γίνει, ενώ τον επόμενο μήνα θα παραληφθούν άλλα έξι.

Συγκεκριμένα, αποκτήθηκαν:

  • Τρία νέα σύγχρονα απορριμματοφόρα κι έτσι φτάνουν τα πέντε συνολικά.
  • Τρία νέα αυτοκίνητα pick up.
  • Ένα υπερσύγχρονο σάρωθρο πολλαπλών χρήσεων.

Κι εντός του Σεπτεμβρίου αναμένονται:

  • Δύο αυτοκίνητα pick up 4×4.
  • Τέσσερα van για την υπηρεσία αδέσποτων και την υπηρεσία ύδρευσης.

«Με συντονισμένες κινήσεις προσπαθούμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες που παρέχει ο δήμος στους κατοίκους και στους επισκέπτες. Η Υπηρεσία Καθαριότητας ενισχύεται δυναμικά και σταθερά με σύγχρονα πολυμηχανήματα, τα οποία παρέχουν πολύπλευρες υπηρεσίες και ασφάλεια στους εργαζομένους», τόνισε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Ωρωπού, Γιώργος Γιασημάκης.

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

Ο «χάρτης» των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κυριαρχούν κοκαΐνη και κάνναβη – Το νέο ψηφιακό modus operandi των κυκλωμάτων

Μεγάλες δομικές αλλαγές στον τρόπο δράσης των δικτύων διακίνησης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ