Επανέλαβε το μήνυμα αρωγής προς τους πυρρόπληκτους της Θεσσαλίας ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης παρά την αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης για «εκβιαστικές» προς υφαρπαγή των ψήφων τους εξαγγελίες, ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών, λέγοντας ότι «η κυβέρνηση θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό των αγροτών και γενικά των κατοίκων της Θεσσαλίας, που επλήγησαν από τις πλημμύρες».
Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Αυγενάκη σε τοπικά μέσα ενημέρωσης της Καρδίτσας όπου βρέθηκε, οι παραγωγοί της Θεσσαλίας «δεν είναι μόνοι, ξέρουν ότι από την πρώτη στιγμή βρεθήκαμε εδώ στο πεδίο, όλη η ηγεσία του ΥΠΑΑΤ, παρέα με τους συναδέλφους βουλευτές και τα τοπικά στελέχη».
Ο υπουργός επανέλαβε, ότι δόθηκε παράταση έως τις 20 Οκτωβρίου αναφορικά με τις δηλώσεις καταστροφών στη φυτική παραγωγή και «αμέσως μετά θα προχωρήσει ταχύτατα η επεξεργασία των δηλώσεων αυτών από τα στελέχη του ΕΛΓΑ, τα οποία έχουν ήδη ενισχυθεί με επιπλέον προσωπικό, για να μπορέσουμε να έχουμε μια πλήρη εικόνα σε συνεργασία και σε συνδυασμό με τα στοιχεία που παίρνουμε από τον “Κοπέρνικο”, που επίσης επικαιροποιούνται και διασταυρώνονται με τα στελέχη μας, για να μπορούμε να κάνουμε μια τελική εκτίμηση του κόστους ζημίας του κάθε παραγόμενου προϊόντος στην περιοχή της Θεσσαλίας» όπως είπε.
«Ηχηρό μήνυμα στις περιφερειακές εκλογές»
Τέλος, ο κ.Αυγενάκης εξέφρασε την αισιοδοξία του πως «η κοινωνία της Καρδίτσας -όπως και συνολικά της Θεσσαλίας- θα στείλει ένα ηχηρότατο μήνυμα στήριξης όλης αυτής της μεγάλης προσπάθειας που έχει καταβάλει συνολικά η κυβέρνηση, αλλά και η Περιφέρεια Θεσσαλίας και ο περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός, πάντα με τη συνεπικουρία των εξαιρετικών συναδέλφων βουλευτών, αλλά και των αυτοδιοικητικών παραγόντων, όπως ο δήμαρχος Καρδίτσας Βασίλης Τσιάκος».
ΥπΑΑΤ Λευτέρης Αυγενάκης από Καρδίτσα: Είμαστε αποφασισμένοι να στηρίξουμε τους αγρότες της Θεσσαλίας.https://t.co/j0oxJXLyDM pic.twitter.com/rJWC0Fpwhs
— Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (@MinagricPress) October 13, 2023
