Στο Μαξίμου ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης – Τι συζήτησε με τον πρωθυπουργό

24
Οκτώβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη συναντήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ. Αγγελούδη για την εκλογή του και κατά τη διάρκεια της συνάντησης εξετάστηκαν ζητήματα προτεραιότητας για τη Θεσσαλονίκη και τα μεγάλα έργα που βρίσκονται στη φάση υλοποίησης ή έχουν δρομολογηθεί, για την αναβάθμιση των υποδομών της πόλης και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Δικαστική νίκη Τραμπ: Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ εγκρίνει το μπλόκο σε αιτούντες άσυλο στα σύνορα

Μια καθοριστική νίκη για την αυστηρή μεταναστευτική του πολιτική…

Ιστορικό deal: Στη Μάντσεστερ Σίτι ο Έλιοτ Άντερσον με το αστρονομικό ποσό των 130 εκατ. λιρών

Παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι θα πρέπει να λογίζεται πλέον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ