Στο Μαξίμου ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης – Τι συζήτησε με τον πρωθυπουργό

24
Οκτώβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη συναντήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ. Αγγελούδη για την εκλογή του και κατά τη διάρκεια της συνάντησης εξετάστηκαν ζητήματα προτεραιότητας για τη Θεσσαλονίκη και τα μεγάλα έργα που βρίσκονται στη φάση υλοποίησης ή έχουν δρομολογηθεί, για την αναβάθμιση των υποδομών της πόλης και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Δημοτικά τέλη: Απευθείας στους δήμους η πληρωμή, όχι μέσω ρεύματος, τι προανήγγειλε ο Λιβάνιος

Τον δρόμο για απευθείας είσπραξη των δημοτικών τελών από…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ