Πολλές ήταν οι πληροφορίες τον τελευταίο καιρό για την αξιοποίηση της Μαρίνας Πατούλη στον δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης, αφού η κ. Πατούλη στον β΄ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών του περασμένου Οκτωβρίου στήριξε τον νέο δήμαρχο, Μάριο Ψυχάλη.
Συγκεκριμένα, ο Συνδυασμός της «Ενωμένοι για τη Λυκόβρυση – Πεύκη», είχε δηλώσει:
«Με υψηλό αίσθημα ευθύνης, ως παράταξη “ΕΝΩΜΕΝΟΙ για τη Λυκόβρυση – Πεύκη” πρεσβεύουμε ότι ο Δήμος μας την επόμενη πενταετία πρέπει να ακολουθήσει πορεία ανάπτυξης και προόδου.
Καταδικάζουμε κομματικές τακτικές και προσχώματα που υπονομεύουν και χειραγωγούν τη λαϊκή ετυμηγορία, θέτουν σε κίνδυνο την αυτονομία και το αυτοδιοίκητο του Δήμου.
Με μοναδικό κριτήριο το όφελος του ενιαίου Δήμου και συνεκτιμώντας τη σύγκλιση των προγραμματικών μας θέσεων, το ήθος και την ευπρέπεια στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, την αδιαμφισβήτητη γνώση των προβλημάτων του Δήμου και τη δημοκρατική φιλοσοφία συστρατευόμαστε στον κρίσιμο β’ γύρο των δημοτικών εκλογών με τον υποψήφιο Δήμαρχο Μάριο Ψυχάλη, επικεφαλής της παράταξης «Δήμος ΜΠΡΟΣΤΑ+». Καλούμε τους συνδημότες που μας στήριξαν με τη ψήφο τους, να προσέλθουν στην κάλπη με αίσθημα ευθύνης για το μέλλον του Δήμου μας, την Κυριακή 15 Οκτωβρίου.
“Ενωμένοι” σαν μια γροθιά προστατεύουμε τον Δήμο μας και διασφαλίζουμε το μέλλον του.»
Οι φήμες, λοιπόν, επιβεβαιώθηκαν και η Μαρίνα Σταυράκη-Πατούλη ορίστηκε Πρόεδρος της Επιτροπής για την εύρυθμη άσκηση των αρμοδιοτήτων του καταργούμενου νομικού προσώπου ΠΕΑΠ «Περιβάλλον Αθλητισμός Πολιτισμός».
Η κ. Πατούλη, κατείχε την ίδια θέση και την περίοδο 2014-2019, όταν ήταν μέλος της δημοτικής αρχής του Τάσου Μαυρίδη.
