Νέα σύγκρουση ξέσπασε χθες, την ώρα που συνεδρίαζε το δημοτικό συμβούλιο του Βόλου, ανάμεσα στον Αχιλλέα Μπέο και την παράταξη της μείζονος μειοψηφίας του Νίκου Παπαπέτρου.
Ο κ. Παπαπέτρος κατέθεσε ερώτηση σχετικά με τη μη λειτουργία κινηματογράφου στην πόλη. Ο Αχιλλέας Μπέος προσπάθησε να αντιληφθεί αν το επίδικο είναι η λειτουργία κινηματογράφου από ιδιώτη (αφού τα Village cinemas έκλεισαν λόγω βλάβης από τις πλημμύρες στον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό) ή η λειτουργία δημοτικής επιχείρησης κινηματογραφικών προβολών.
Διαβεβαίωσε ότι ο Δήμος Βόλου πήρε την πρωτοβουλία σε συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ και τον Δημήτρη Πιατά για προβολές ταινιών στο νέο Δημοτικό Θέατρο, ενώ τόνισε ότι δεν θα υπάρξει δημοτικός κινηματογράφος «για να πηγαίνει κάθε τόσο το ΠΑΜΕ κι έρχομαι να διαμαρτύρεται».
Την ώρα που σύμβουλοι της μειοψηφίας υπογράμμισαν την ανάγκη παραγωγής πολιτιστικών προϊόντων και κατηγόρησαν τη δημοτική αρχή ότι δεν έχει σχέση με τον πολιτισμό, έλαβαν αιχμηρή απάντηση από τον Αχιλλέα Μπέο: «Βρε νούμερα, τον πολιτισμό στον Βόλο εμείς τον φέραμε. Ποιος έφτιαξε το Δημοτικό θέατρο, ποιος έφερε αυτές τις παραστάσεις που έγιναν sold out στην πόλη, ποιος διοργάνωσε τόσες εκδηλώσεις όλα αυτά τα χρόνια;»
