Επανεκλογή Δημήτρη Καφαντάρη στη θέση του γενικού γραμματέα της ΚΕΔΕ

6
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

O Δημήτρης Καφαντάρης επανεξελέγη στη θέση του γενικού γραμματέα της ΚΕΔΕ.

Σε δήλωσή του μετά την επανεκλογή του ο επισήμανε: «Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους για την εμπιστοσύνη και την επιλογή τους να με εκλέξουν στη θέση του γενικού γραμματέα για δεύτερη συνεχόμενη θητεία. Μία επιλογή που αποτελεί μεγάλη τιμή στο πρόσωπο μου. Δεσμεύομαι να φανώ αντάξιος των προσδοκιών τους και θα συνεχίσω το έργο μας με μόνο στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας, διατηρώντας παράλληλα το κλίμα συνεργασίας και ενότητας που έχουμε τα τελευταία χρόνια για να πάμε τους Δήμους και τις τοπικές κοινωνίες στη νέα εποχή.

Όλοι μαζί συνεχίζουμε! Εύχομαι καλή “θητεία” σε όλους τους αυτοδιοικητικούς και καλή επιτυχία στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσής μας».

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ