Μήνυμα του Δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη για την 76η Επέτειο Ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου

7
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

Με αφορμή την 76η Επέτειο Ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου, ο δήμαρχος Ρόδου,  Αλέξανδρος Κολιάδης προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση:

«Η 7η Μαρτίου δεν είναι μόνο μια Ημέρα Μνήμης. Σηματοδοτεί την ολοκλήρωση του εθνικού κορμού, την ενδυνάμωση της Ελλάδας μας.

Για όλους εμάς που ευλογηθήκαμε να ζούμε στην άκρη του Αιγαίου, στα σύνορα της πατρίδας μας, στα σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η σημερινή είναι μια ξεχωριστή ημέρα.

Είναι η ημέρα που τιμούμε τους αγώνες και τη θυσία των Δωδεκανησίων αγωνιστών για να μπορεί σήμερα να κυματίζει η ελληνική σημαία στα νησιά μας.

Είναι η ημέρα που μας κατακλύζουν αισθήματα υπερηφάνειας και συγκίνησης για όλα όσα περάσαμε αλλά δεν μας λύγισαν, για όσα υποστήκαμε αλλά βγήκαμε πιο ισχυροί.

Είναι η ημέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση να συνεχίσουμε να τιμούμε τους προγόνους μας, με τον αδιάκοπο αγώνα μας απέναντι στις νέες προκλήσεις των καιρών.

Με οδηγό αυτή τη βαριά κληρονομιά προχωράμε μπροστά αποφασισμένοι με σύνεση και με προσήλωση να αναλάβουμε την δική μας ιστορική ευθύνη απέναντι στα νησιά μας και στο μέλλον τους. Γιατί λαός που ξεχνά την ιστορία του, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει.

Με υπερηφάνεια τιμούμε σήμερα την Ένωσή μας με την Ελλάδα.

Χρόνια Πολλά Ρόδος!

Χρόνια Πολλά Δωδεκάνησα!»

 

 

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ