Διαμαρτυρίες για άσχημη κατάσταση της 7ης επαρχιακής οδού σε Διαβολίτσι, Ζευγολατιό και Μελιγαλά

27
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Παράπονα για την άσχημη κατάσταση στην οποία βρίσκεται σε πολλά σημεία η 7η επαρχιακή οδός σε Διαβολίτσι, Ζευγολατιό και Μελιγαλά, κάνουν κάτοικοι της περιοχής. Η άσφαλτος, όπως σημείωσαν, είναι σε κακή κατάσταση, δεν υπάρχει διαγράμμιση και ο φωτισμός δεν επαρκεί.
Μάλιστα, σύμφωνα με το tharrosnews.grαναρωτιούνται γιατί δεν έχει γίνει τίποτα, αφού έχει ανακοινωθεί από την Περιφέρεια ότι το έργο βελτίωσης του δρόμου έχει ανατεθεί σε εργολάβο.

 

Αυταπάτες και εξαπατήσεις έρχονται για 4 ζώδια σήμερα 26/6: Το τετράγωνο Ήλιου – Ποσειδώνα θολώνει την κρίση

Αναβλητικές θα είναι οι διαθέσεις της Παρασκευής 26 Ιουνίου…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ