Διαμαρτυρίες για άσχημη κατάσταση της 7ης επαρχιακής οδού σε Διαβολίτσι, Ζευγολατιό και Μελιγαλά

27
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Παράπονα για την άσχημη κατάσταση στην οποία βρίσκεται σε πολλά σημεία η 7η επαρχιακή οδός σε Διαβολίτσι, Ζευγολατιό και Μελιγαλά, κάνουν κάτοικοι της περιοχής. Η άσφαλτος, όπως σημείωσαν, είναι σε κακή κατάσταση, δεν υπάρχει διαγράμμιση και ο φωτισμός δεν επαρκεί.
Μάλιστα, σύμφωνα με το tharrosnews.grαναρωτιούνται γιατί δεν έχει γίνει τίποτα, αφού έχει ανακοινωθεί από την Περιφέρεια ότι το έργο βελτίωσης του δρόμου έχει ανατεθεί σε εργολάβο.

 

ΠΑΣΟΚ: Περιοδεία Ανδρουλάκη στα Δωδεκάνησα – Επαφές με πολίτες και τον Μητροπολίτη Κύριλλο

Διήμερη επίσκεψη στο νησί της Ρόδου θα πραγματοποιήσει ο…

Σάρωσε το Ελληνικό η Toyota: Το 1-2 στο Ακρόπολις και το “Μυστικό” Όπλο Υδρογόνου που Έκλεψε την Παράσταση!

Η πρώτη Υπερειδική Διαδρομή που φιλοξενήθηκε χθες 25 Ιουνίου…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ