Εννέα μήνες φυλάκιση στον Αχ. Μπέο για συκοφαντική δυσφήμιση Βαξεβανόπουλου- Λημνιού

2
Απρίλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ένοχος κρίθηκε ο δήμαρχος Βόλου Αχ. Μπέος από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο για συκοφαντική δυσφήμιση μετά από μήνυση των κ.κ. Μάρκου Βαξεβανόπουλου και Στέλιου Λημνιού.

Σύμφωνα με το magnesianews.gr, o κατηγορούμενος καταδικάστηκε σε συνολική ποινή φυλάκισης 9 μηνών με τριετή αναστολή. Παράλληλα ο Αχ. Μπέος θα πρέπει να καταβάλει και τα έξοδα της δίκης
Η υπόθεση αφορούσε σε λεγόμενα του Αχ. Μπέου σε τηλεοπτική εκπομπή τον Νοέμβριο του 2018 ότι τα μέλη της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών κ.κ. Βαξεβανόπουλος και Λημνιός χρηματίζονται από την ΑΓΕΤ.

Η απόφαση εκδόθηκε μόλις πριν λίγο, ενώ η δίκη είχε ξεκινήσει από τις 9 το πρωί. Σημειώνεται ότι ο Αχ. Μπέος ήταν κατηγορούμενος και για το αδίκημα της εξύβρισης κατ’ εξακολούθηση, το οποίο παραγράφηκε όμως από τον νόμο.

Τους μηνυτές εκπροσώπησαν στη δίκη, οι δικηγόροι Βόλου Νίκος Παπαπέτρος και Νίκος Μόσχος.

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ