Κάλεσμα για κινητοποιήσεις απηύθυνε την Κυριακή 7 Απριλίου, ο Δήμαρχος Μεσολογγίου Σπύρος Διαμαντόπουλος, αναφορικά με το σχέδιο νόμου για τον νέο δικαστικό χάρτη και την επικείμενη κατάργηση του Πρωτοδικείου Μεσολογγίου.
«Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του δημάρχου, τονίζοντας ότι «Ο αγώνας μας κλιμακώνεται και ενωμένοι ετοιμάζουμε τα επόμενα βήματά μας».
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο karvasaras.gr
