Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΑυτοδιοίκησηΔήμοιΘεσσαλονίκη: Σε διαβούλευση ο διαγωνισμός για τις αστικές συγκοινωνίες που σήμερα εξυπηρετούνται...

Θεσσαλονίκη: Σε διαβούλευση ο διαγωνισμός για τις αστικές συγκοινωνίες που σήμερα εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ

Ο εκτιμώμενος αριθμός οχημάτων για το έργο θα ανέλθει έως (250) μαζί με τα εφεδρικά και θα καθοριστεί ο τύπος και η χωρητικότητά τους στη Β΄ φάση του Διαγωνισμού

Δόθηκε επίσημα από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) το «εναρκτήριο λάκτισμα» για τη διενέργεια ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στην ευρύτερη περιοχή Θεσσαλονίκης. Πρόκειται ουσιαστικά για την περιοχή που σήμερα εξυπηρετείται από σύμπραξη με επικεφαλής τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Στην επίσημη πλατφόρμα του ΕΣΗΔΗΣ https://cerpp.eprocurement.gov.gr/deliberation/και την ιστοσελίδα του ΟΣΕΘ https://oseth.com.gr/category/προκηρύξεις/διαγωνισμοί εμφανίζεται ηλεκτρονικά η Διακήρυξη προς διαβούλευση για την Α΄ φάση του Διαγωνισμού με σχετικό Αντικείμενο Υπηρεσιών, ώστε να μπορέσουν να ενημερωθούν με λεπτομέρειες όποιοι φορείς ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στην ανάληψη του έργου, εκτιμώμενης αξίας σύμβασης περίπου 646.800.000 € (χωρίς Φ.Π.Α.).Ο φιλόδοξος διαγωνισμός αφορά Ανταγωνιστικό Διάλογο, δηλαδή θα λάβει χώρα μια φάση προεπιλογής βάσει προσόντων και στη Β’ φάση θα κληθούν οι καταλληλότεροι υποψήφιοι ανάδοχοι προς τελική διαβούλευση και επιλογή.

Όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ, ο διαγωνισμός αφορά σε έργο περίπου 22,5 εκ. οχηματοχιλιομέτρων ετησίως για 10 χρόνια. Θα υπάρχει δυνατότητα επέκτασης έως πέντε (5) χρόνια επιπλέον και γίνεται με όλους τους όρους του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1370/2007 και με πρόβλεψη αύξησης του έργου έως 20%. Περιλαμβάνει μοναδιαίο κόστος χιλιομέτρου στα 2€ αλλά και κινητροδότηση του αναδόχου ανάλογα με την επιπλέον επιβατική κίνηση που θα ελκύσει. Αυτό θα είναι και ένα βασικό πλεονέκτημα της σύμβασης σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της Αττικής.

Ο εκτιμώμενος αριθμός οχημάτων για το έργο θα ανέλθει έως (250) μαζί με τα εφεδρικά και θα καθοριστεί ο τύπος και η χωρητικότητά τους στη Β΄ φάση του Διαγωνισμού.

«Η αναδιάρθρωση και ποιοτική αναμόρφωση του συγκοινωνιακού έργου στην περιοχή ευθύνης μας, με την αμέριστη στήριξη της πολιτικής ιεραρχίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα ενοποιήσει και θα εκσυγχρονίσει τις υπηρεσίες και θα δώσει την ευκαιρία ώστε ισότροπα, οικονομικά και με ασφάλεια να παρέχουμε και να εποπτεύουμε ποιοτική αστική συγκοινωνία για τη Θεσσαλονίκη του 2030», ανέφεραν σε κοινή δήλωσή τους, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του ΟΣΕΘ Γιάννης Καλογερούδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Τόσκας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας