Σε ετοιμότητα για την αντιπυρική περίοδο 2024 τα πυροσβεστικά του Δήμου Καλαμάτας

22
Απρίλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε διασπορά τέθηκαν την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024, νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, τα πυροσβεστικά οχήματα του Δήμου Καλαμάτας.

Τα οχήματα θα αναπτυχθούν σε όλη την περιφέρεια του Δήμου, προκειμένου να επέμβουν άμεσα σε περίπτωση πυρκαγιάς πριν λάβει διαστάσεις. Τα πυροσβεστικά οχήματα, τα οποία παρέλαβαν Πρόεδροι Κοινοτήτων, αναχώρησαν λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, από τα συνεργεία του Δήμου.

Σύμφωνα με το kalamatanews.gr, o Δήμαρχος, Θανάσης Βασιλόπουλος, σε δηλώσεις του πριν την αναχώρησή τους, επεσήμανε την ανάγκη όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς με την πολιτική προστασία να βρίσκονται σε επιφυλακή και άμεση επαφή προκειμένου οργανωμένα να αντιμετωπίζεται κάθε περιστατικό, μικρό ή μεγαλύτερο. Ο κ. Βασιλόπουλος, αναφέρθηκε στην άριστη συνεργασία με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, στάθηκε στο ρόλο των εθελοντών και υπογράμμισε ότι ο Δήμος Καλαμάτας όπως κάθε χρόνο, πέραν των πυροσβεστικών οχημάτων που διαθέτει, θα προχωρήσει και σε πρόσληψη εργατών πυροπροστασίας για τη θερινή περίοδο.

Ακολούθως δηλώσεις έγιναν από τον Διοικητή των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Μεσσηνίας, Πύραρχο Θανάση Κατσαφάδο και τον Διοικητή της Π.Υ. Καλαμάτας Αντιπύραρχο Παναγιώτη Παπανικολάου, τον εκπρόσωπο της ΟΑΚ 4Χ4 Κώστα Βλαχονικολό, τον εκπρόσωπο του Παραρτήματος Μεσσηνίας της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης Θανάση Θωμόπουλο και τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας Παντελή Δρούγα.

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ