Την ανάκληση της πρόσφατης απόφασης που έλαβε για την αύξηση του τέλους ταφής απορριμμάτων, αποφάσισε ομόφωνα σήμερα η Εκτελεστική Επιτροπή του ΕΔΣΝΑ. Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά τις έντονες αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν από τους ΟΤΑ και τις επισημάνσεις τους ότι η συγκεκριμένη απόφαση τους οδηγεί σε οικονομική ασφυξία.
Υπενθυμίζεται πως πριν από λίγες ημέρες είχε ξεσπάσει πόλεμος μεταξύ του Νίκου Χαρδαλιά και του Χάρη Δούκα με αφορμή το τέλος ταφής απορριμμάτων, με τον περιφερειάρχη να τονίζει πως δεν ήταν αρμόδια η Περιφέρεια Αττικής για την αύξηση του τέλους.
Η “κωλοτούμπα” της Διοίκησης του ΕΔΣΝΑ αφήνει έκθετη την Κυβέρνηση, την Περιφέρεια και την ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος σχολίασε ο βουλευτής Επικρατείας και υπεύθυνος Κ.Τ.Ε. Εσωτερικών του ΠΑΣΟΚ Παν. Δουδωνής.
«Η διοίκηση του ΕΔΣΝΑ σήμερα χωρίς αιδώ ομολογεί ότι οι αποφάσεις που έλαβε για την είσπραξη του τέλους ταφής (210/2024 & 01/2025) ήταν παράνομες και αναιτιολόγητες» ανέφερε επίσης στη δήλωσή του και τόνισε:
«Η “κωλοτούμπα” της Διοίκησης του ΕΔΣΝΑ, αφήνει έκθετη την Κυβέρνηση, την Περιφέρεια και την ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που συνειδητά απέκρυψε δημόσια έγγραφα του ΓΛΚ, με σκοπό να στραγγίζουν τα ταμεία των ΟΤΑ, εισπράττοντας το τέλος ταφής, χωρίς αυτό να έχει κριθεί συνταγματικά.
Αξίζουν συγχαρητήρια οι προσπάθειες των αυτοδιοικητικών δυνάμεων, που με ταχύτητα και τεκμηρίωση εναντιώθηκαν σε αυτή την αυθαιρεσία . Το ΠΑΣΟΚ στέλνει μήνυμα σε όλους τους αιρετούς της αυτοδιοίκησης ότι ο αγώνας για την υπεράσπιση των συμφερόντων των ΟΤΑ, μόλις έχει ξεκινήσει. Εδώ τα ψέματα τελειώνουν και ήρθε η ώρα για μια αναπτυξιακή ανταποδοτική πολιτική για την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία στη διαχείριση των απορριμμάτων, χωρίς τιμωρητικές πολιτικές και χαράτσια στους δήμους».
