Ο πρώην Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του μέσω μιας ανάρτησης στα κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την εικόνα εγκατάλειψης ενός πάρκου τσέπης στο Παγκράτι. Συγκεκριμένα, έθεσε το ερώτημα γιατί ο Δήμος δεν έχει φροντίσει για τη συντήρηση του πάρκου αυτού. Η ανάρτηση συνοδεύεται από φωτογραφίες και ένα σχόλιο του κ. Μπακογιάννη: «Σήμερα θύμωσα πολύ στη θέα της εγκατάλειψης και της κατάντιας ενός από τα πάρκα τσέπης που δημιουργήσαμε. Απλώς δείτε και βγάλτε τα συμπεράσματα σας».
Δείτε την ανάρτηση και τις φωτογραφίες από το πάρκο τσέπης:
Σήμερα θύμωσα πολύ στη θέα της εγκατάλειψης και της κατάντιας ενός από τα πάρκα τσέπης που δημιουργήσαμε. Απλώς δείτε και βγάλτε τα συμπεράσματα σας. pic.twitter.com/8fX4rdbB4V
— Kostas Bakoyannis (@KBakoyannis) January 28, 2025
