Με αλματώδεις ρυθμούς έχει αυξηθεί ο πληθυσμός του δήμου Θερμαϊκού την τελευταία εικοσαετία (πάνω από 157%), αποτελώντας πόλο έλξης για τους Θεσσαλονικείς. Πολλοί από τους οικισμούς του έχουν μετατραπεί από παραθεριστικά κέντρα, σε προάστια της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τον κ. Θεόδωρο Τζέκο, Δήμαρχο Θερμαϊκού, ο οποίος μίλησε στην εκπομπή “Μέρα με Χρώμα” στην ΕΡΤ3, ο δήμος για τα επόμενα χρόνια θα βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του νομού της Θεσσαλονίκης, καθώς η πόλη μεγαλώνει και έχουν κορεστεί οι γύρω περιοχές. Επιπλέον, 7.000 στρέμματα αναμένεται να μπουν στο σχέδιο πόλης στις Δημοτικές Ενότητες Θερμαϊκού, Περαία, Νέους Επιβάτες, Αγία Τριάδα, με έντονο οικιστικό ενδιαφέρον.
Την ίδια ώρα, αυξημένη είναι η επισκεψιμότητα στις παραλίες της Θεσσαλονίκης, όπως ανέφερε ο κ. Φώτης Μπαξεβάνης, Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού Πολεοδομίας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ενώ σημείο ορόσημο για την περιοχή είναι η Πειραματική ΣΑΕΚ Τουρισμού Μακεδονίας, η Σχολή που βγάζει στελέχη για τον τουρισμό.
Από την πλευρά του ο κ. Σάκης Χρυσάφης, Επιχειρηματίας Εστίασης, Αντιπρόεδρος Ένωσης Εστιατόρων – Ψητοπωλών Καφέ Μπαρ Θεσσαλονίκης, μίλησε για τις τουριστικές δυνατότητες του δήμου Θερμαΐκού, που, όπως είπε, αποτελεί διαμάντι για την πόλη, με υπέροχα beach bar, καφέ και εστιατόρια και τις παραλίες καθαρές και πανέτοιμες να υποδεχτούν τους τουρίστες.
