Ο Νίκος Παππάς, μιλώντας σε εκπομπή του Ant1, τόνισε μεταξύ άλλων: «Ήταν κάτι που είχα στο μυαλό μου, πήρα την πρωτοβουλία να ξεκινήσω μερικές διαδικασίες. Το περιβάλλον δεν είναι αγνό και αθώο όπως αντιλήφθηκα, είναι λίγο τοξικό για μένα. Ήθελα να προσφέρω, χωρίς την παραμικρή ιδιοτέλεια. Έχει ακόμα δρόμο για την υλοποίησή του, θα δούμε αν θα το κάνω.
«Ο Αλέξης Τσίπρας με στήριξε δημόσια. Είναι ένα κόμμα που ουδέποτε είχα κάποια αλληλεπίδραση στο παρελθόν. Μάλιστα, διάφορες κινήσεις τους δεν με εξέφραζαν απόλυτα. Είδαν όμως σε μένα ένα πρόσωπο που μπορεί να κάνει καλύτερη αυτή την πόλη», ανέφερε ο 33χρονος πρώην διεθνής καλαθοσφαιριστής.
Ο Νίκος Παππάς μίλησε επίσης για τα πρόσφατα εκλογικά αποτελέσματα: «Δεν με εξέπληξε η είσοδος των Σπαρτιατών στη Βουλή. Είδαμε και τη Νίκη και την Ελληνική Λύση. Η κυβέρνηση στελεχώνεται με τύπους σαν τον Άδωνη και τον Βορίδη. Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα. Το τέρας του φασισμού υπάρχει εκεί έξω. Στο χέρι μας είναι να το ρίξουμε στο βόθρο της ιστορίας μία και καλή».
