Η ερμηνεύτρια Νατάσσα Μποφίλιου μίλησε στο «Buongiorno» για την εντυπωσιακή έναρξη της νέας χρονιάς, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στο Σύνταγμα, και μοιράστηκε με την Μαρία Σολωμού μια χιουμοριστική ιστορία από το παρελθόν της.
«Η χρονιά ξεκίνησε υπέροχα. Στη σκηνή με τον Φοίβο Δεληβοριά ήταν μια τέλεια αρχή σε κλίμα καλλιτεχνικό, αγάπης και ευαισθησίας», ανέφερε η καλλιτέχνιδα. Εξήρε τη συνεργασία της με τον Φοίβο Δεληβοριά, υπογραμμίζοντας τη φιλία τους και την κοινή τους προσέγγιση στις αξίες για τον κόσμο και το μέλλον.
Μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή της Μαρίας Σολωμού, η Νατάσσα Μποφίλιου αφηγήθηκε μια διασκεδαστική ιστορία από τη συγκατοίκησή της με τη φίλη της Μόνικα. Όπως αποκάλυψε, για δύο ολόκληρα χρόνια οι δυο τους δεν γνώριζαν ότι είχαν θερμοσίφωνα στο σπίτι τους, θεωρώντας ότι το ζεστό νερό ήταν «δώρο από το σύμπαν».
«Μέναμε σε αυτό το σπίτι τρία χρόνια και ερχόντουσαν λογαριασμοί ρεύματος πολύ υψηλοί. Νομίζαμε ότι είναι φυσιολογικό. Όταν ο πατέρας της Μόνικας ήρθε να φτιάξει μια βλάβη, μας ρώτησε αν έχουμε αφήσει ανοιχτό τον θερμοσίφωνα. Κοιταχτήκαμε και ρωτήσαμε: “Ποιον;”. Ήταν η στιγμή που μάθαμε ότι είχαμε θερμοσίφωνα», είπε γελώντας η ερμηνεύτρια.
Η ιστορία αυτή, γεμάτη χιούμορ και νοσταλγία, κατέληξε με την ίδια να σχολιάζει ότι για δύο χρόνια δεν αναρωτήθηκαν ποτέ πώς είχαν πάντα ζεστό νερό, ούτε γιατί οι λογαριασμοί ήταν τόσο υψηλοί.
