Σε νεκρό χρόνο και με τους πολίτες, αλλά και την αντιπολίτευση (όπως φάνηκε) να βρίσκονται σε hangover, από το ρεβεγιόν για το νέο έτος, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης έδειξε με εμφατικό τρόπο πως είναι απόλυτα κυρίαρχος στην εγχώρια πολιτική «σκακιέρα».
Έτσι ο κ. Μητσοτάκης προχώρησε στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις, δείχνοντας πως το βασικό πρόβλημα στην λειτουργία της κυβέρνησης ήταν το θέμα της ασφάλειας των πολιτών με αποτέλεσμα να «ενεργοποιηθεί» ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ο οποίος εξελίσσεται σε GOAT του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που ήδη έχει «φάει» δύο υπουργούς σε έξι μήνες.
Παράλληλα ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεπής στις προεκλογικές του εξαγγελίες δίνει ευκαιρίες στις γυναίκες της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, όπως επίσης και σε νέους βουλευτές που περίμεναν υπομονετικά την δική τους ευκαιρία να δοκιμαστούν και αυτοί στον δύσκολο στίβο της διακυβέρνησης.
Επιπλέον όμως ο πρωθυπουργός στέλνει μηνύματα προς όλες τις κατευθύνσεις, τόσο στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας, όσο και στα υπόλοιπα κόμματα που απαρτίζουν σήμερα την Βουλή. Με τον τρόπο αυτό δείχνει σε όλους πως θα κάνει πράξη όλα όσα έχει δεσμευτεί προεκλογικά.
Ως εκ τούτου έμπειροι πολιτικοί αναλυτές «βλέπουν» πως στο επόμενο διάστημα θα περάσουν και τα δύο νομοσχέδια που «καίνε», για διαφορετικούς λόγους , τους δύο «πόλους» που έχουν σχηματιστεί εντός του ελληνικού κοινοβουλίου και συνδέονται με το νομοσχέδιο που αφορά τα ομόφυλα ζευγάρια και την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων στη χώρα.
