Ετικέτα: ενεργειακά κτίρια

«Πρασινίζει» το Δημόσιο: Αναβαθμίζονται ενεργειακά 2,5 εκατ. τ.μ.

Σε λειτουργία τίθεται σήμερα, 12 Σεπτεμβρίου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος «ΗΛΕΚΤΡΑ»…